Sommarvärme

I helgen ska det tydligen bli medelhavsvärme som alla nog hört ^^. Då ska formodligen hjärtat och jag åka med ut med pappas nya båt. Skönt, då kan man sola ^^. Skulle ha åkt till syrran idag och hälsat på och se hennes lilla Albin, men det blev inget för pappa fick inte tag i henne förrns igårkväll. Så det får bli någon annan dag. Albin finns nog kvar tills jag kommer :). Sitter än en gång och ska arbeta om "arvet". Vi har ju tre veckor på oss och jag och Desse ska ha MINST VG! ;). Idag har jag och Desse ätit mjukgöass med strössel.. Mums. Efter skolan ska vi in till stan och kolla om Desses dator kommit. Men hon har inte fått något mejl om det. Fast hon ska ändå handla lite så. Men sen måste jag plugga på min teori! Är så dålig på det! Kommer inte klara provet den här gången heller :P Men thats life. Alla kan inte vara bra. Men nu ska vi arbeta!

Pusshej


497169-18


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, det är varmt som bara f......, högsommar mitt i våren, Puss puss.

2008-05-09 @ 17:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0