Sommar, sommar

Nu är det sommar! Hur sjukt fint väder som helst! Jag och älsk gick upp till eurostop igår i värmen.. Det var väldigt varmt men skönt som fan =) Så fick man färg på köpet också.. Bara et att jaghar bränt mina fötter =/ Det är lite konstigt att man bräner sig just bara på fötterna. Aja, åt på mace donken också :) Träffade Gabbe som jobbade och hon sa att hon var intresserad av att skaffa en medryttarhäst.. Så vi ska leta om det finns två så vi kan rida tillsammans =). På kvällen spelade jag och Daniel kubb. Sen kom Rickard dit så spelade vi lite till.. När sedan Niklas och Andreas kom så skulle vi spela bluffpoker, men jag HATAR att bluffa ^^. Så det gick ju inget vidare.

Nu ska jag egentligen vara på väg till skolan och gå på filmkunskapen, men jag bara orkade inte! Så jag sitter hemma hos pappa, som inte är hemma och skriver här nu. Väntar på att min farmor ska komma hem så att jag kan gå över dit och köra ett korttrick på henne som jag lärde mig går hehe ;P.

Ps. Såg " I know who killed me " med Lindsey Lohan igår. Se den aldrig! Skit dålig.

Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0