Vill bli frisk nu!!

Jag har varit SJUKT dålig på att uppdatera min blogg jag vet. Men jag har varit sjuk i en vecka och legat i sängen tills nu. Har nån jävla infektion i halsen så har vart på vårdcentralen och fått Antibiotika, Mollipect, någon knas nässprej och gjort allergitest jag får veta svaren på nästa vecka. Jag är säkert allergisk mot något. Sen gjorde jag något test och kollade min "sänka" eller vad det hette. Vanligtvis skulle man tydligen ha 7 och jag har 63. Det var lite konsigt tycker jag. Då måste jag verkligen ha en stor infektion i kroppen. Hm. Har bokat ny tid för teorin nu också. Måste måste måste plugga mycket. Men det är ju så sjukt svårt! Det vet min syrra också ^^. Daniel har fått sitt körkort nu så nu är han as lycklig! :)

Min syster ska få barn när som helst. Ska tydligen bli en pojke och om jag minns rätt ska han heta Albin :)

Nu ska jag gå och kolla min telefon, fick meddelande. Och sen vila lite och kolla på tv. Vill bli frisk till på Måndag. Hatar att ligga efter så mycket som jag gör nu i skolan. Är bara jobbigt att ta igen sen innan sommarlovet.

image14

Kommentarer
Postat av: louise syrran

hej gumman,vad jobbigt att vara så sjuk....
jag är så trött på att vara gravid just nu...hör av mig när bebben kommer men verkar ju fan ta ett tag det här...kram kram

2008-04-11 @ 15:59:14
Postat av: Madeleine

Svar: Gör det :) Så kommer jag och hälsar på.

2008-04-11 @ 17:57:17
Postat av: Madeleine

Svar: Gör det :) Så kommer jag och hälsar på.

2008-04-11 @ 18:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0