Thats life!

Nu var det länge sen jag skrev men jag ska bli bättre på det ;) Lovar.. tihi.. jag vet att jag har sagt det många gånger men jag ska faktist hålla det. Tro det eller ej ;). Igår var vi på Runö kursgård med våran och b klassen. Där var våran skola, arlandagymnasiet, SSHL, Upplands-bro och Jakobsbergsgymnasium ( HTS eller något ). Vi gjorde grupparbeten och kollade på föreläsningar om rättvisemärkt, moral och etik och PR etc. Det var en helt okej dag.

Imorgon blir det studentskiva på Viper i Karlberg. Ska förfesta här hos Daniel först med att sjunga singstar och dricka lite ;). Sen drar vi in vid 8 till Karlberg med kanske Max som ska visa oss vägen. Har aldrig vart där. Sen tar vi förhoppningsvis sista tåget hem vid 1. Så det blir inte en så lång kväll, men det blir nog kul :). Vi är lediga hela dagen imorgon så då ska vi åka in till Nacka och intervjua Olle som är reklamfotograf. Vi håller på ett projektarbete om det på information och layouten. Måste få en lika bra rapport den här gången som förra. Och klarar jag proven så får jag förhoppningsvis VG igen.

Var nyss ute med mina flickor Desse och Jessica och fotade lite och snackade lite i sätunaparken. Desse och Jessica tog sig en liten förbjuden cigg ;) haha. Men jag stog över. För att jag är så JÄVLA bra! ^^.

Ska nog glo på film nu! Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är bra madde att du inte röker. Puss.

2008-04-26 @ 08:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0