Skitprov

Klarade inte mitt teoriprov! Skit! Hade 50 poäng men var tvungen att ha 52! Men men.. bara att göra om det. Nu måste jag plugga som fan. Får inte in allt i skallen bara. I helgen blir det utgång på Kung Carl. Desses första runda där ^^. Ska bli skoj.. så ska Kim och Selim med också. Jag har köpt en skinnjacka by the way :) Jätte fin. Svart. Köpte den för lite sparade pengar och så lånade jag lite av farmor för den gick på 1699 kr. Men ville verkligen ha den. Vet att jag inte ska köpa massa saker när jag inte har pengar men kan inte låta bli :P Ska bli bättre. Nästa tid på teorin är om 6 veckor. För lång tid men det är bara att plugga och ringa på mornarna och fråga om någon backat ur. Sökte extrajobb idag på massor av ställen också. Hoppas att jag får något, Ha det så bra tills vi hörs igen!

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0