På bättringsvägen...

Nu är jag på bättringsvägen.. har lite hosta kvar men det får man hoppas att hostmedicinen tar bort. Det är ju trots allt det den är till för. Tihi. Igår var Desse här och spelade Monopol med mig och Daniel. Jag förlorade för att jag hade en sådan jävla otur att hamna i fängelse hela tiden så jag fick aldrig chansen att köpa några gator innan dom var slut.. men men. Över Daniel vinner jag iallafall jämt ^^. Desse visade upp sin nya systemkamera hon köpt och jag lekte lite fotograf. Men det vart inte så snygga bilder haha. Sen åt vi kinamat och kollade på Whisper. Den var typ som The Omen fast bättre. Läskig tyckte Desse som knappt vågade gå hem ensam sen haha. Hon trodde att hon skulle bli besökt av pojken och hundarna ^^. Tss.

Kollade nyss på Wolf Creek som är en verklighetsbaserad film. As äcklig. Handlade om tre ungdommar som ska åka runt i Australien och när de besöker Wolf Creek så stannar bilen. En gubbe som hjäler till att bogsera dom till sott ställe för att laga bilen var ju inte allt för mysig. Ni kan ju kolla på filmen själva och se vad ni tycker. Jag tycker iallafall usch. Pojkarna = Daniel, Tommy, Richard och Mattias sitter och spelar FIFA08 där ute. Det är så tråkigt. Men killar och fotboll går inte att sära på. Iallafall inte de flesta killar. Speciellt inte om dom heter Daniel. Imorgon ska jag förhoppningsvis till skolan efter en hel veckas sängliggande. Jippi! Not. Men jag och Desse måste arbeta med vårat arbete om Armageddon på filmkunskapen och så måste jag vara med på engelskan för vi tränar på nationella proven som är snart. Får se hur det går. Blir glad om jag får G iallafall. Nu ska jag kolla på Babel med Brad Pitt. Daniel rekommenderade den.

Godnatt!

image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0