Gaylord

Snart är skolan äntligen slut och sommarlovet börjar :D Men det är sista sommarlovet innan det verkliga livet = arbetslivet =/. Usch usch, men hellre det än att gå i skolan. Man får inga läxor och känner ingen press på betygen. Lättnad kallas det.

På fredag ska vi ju ut! ^^ Desse vet inte om hon ska ha sitt röda fodral eller jeans och sin svarta tubtopp. Vad tycker ni? :) Jag ska iallafall ha min linne/klänning från Gina Tricot ^^.

Ikväll blir det Lost-kväll. Hela 4 avsnitt i rad ska jag kolla på eftersom att jag missat dom. Men nu ska vi arbeta med våran rapport om apu:n. Önska mig lycka till!



image13

Kommentarer
Postat av: mamma

lycka till!!!!

2008-04-02 @ 14:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0